۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۲۰:۴۴

تقوی در نشست خبری:‌

اعتقادی به ایجاد تغییر در ذوب‌آهن ندارم/ لزوم توجه به جوان‌گرایی در فوتبال

اعتقادی به ایجاد تغییر در ذوب‌آهن ندارم/ لزوم توجه به جوان‌گرایی در فوتبال

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: دوست ندارم که در ذوب‌آهن تغییرات گسترده ایجاد کنم و تلاش من استفاده از بازیکنان کنونی تیم است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی تقوی دقایقی پیش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مس کرمان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به حضورش در باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: باشگاه ذوب‌آهن یک باشگاه ریشه‌دار به شمار می‌رود و این تیم پایتخت فرهنگ و تمدن ایران بوده و امیدوارم که در این تیم بتوانم مأموریت خود را پایان دهم.

وی با اشاره به اولویت‌های خود در تیم ذوب‌آهن افزود: ما اولویت‌های خاصی را در نظر گرفته‌ایم و تلاش می‌کنیم که در این اولویت‌ها، تمرکز خود را بر مسائل فنی معطوف کرده و تلاش کنیم که تیم را با بازیکنان خود، به سمت جلو، به پیش ببریم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان به ضرورت استفاده از نیروهای ذوب‌آهن اشاره کرد بیان داشت: به تغییرات زیاد اعتقادی ندارم و تلاش می‌کنم که تیم را بدون کمترین تغییر راهی مسابقات کنیم و باید بگویم که کادر فنی قبل، تلاش بسیاری کردند و تنها مشکل کنونی ذوب‌آهن عدم انسجام این تیم به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه همه باید قدر بازیکنان قدیمی ذوب‌آهن را بدانند، گفت: تیم ذوب‌آهن باید قدر بازیکنان با تجربه خود را بداند زیرا بسیاری از این بازیکنان به پیشنهادهای دیگر پاسخ ندادند و باید به آنها احترام گذاشت.

تقوی با اشاره به اهمیت جوان‌گرایی در ذوب‌آهن بیان داشت: ما تلاش می‌کنیم که جوان‌گرایی را در دستور کار خود قرار دهیم و مدیرعامل باشگاه نیز از من خواسته که جوان‌گرایی را در دستور کار قرار دهم.

وی اضافه کرد: ذوب‌آهن بازیکنان خوبی در ترکیب تیم خود دارد و بازیکنان جوان این تیم نیز مناسب هستند که باید از آنها نهایت استفاده را کرد. 

کد خبر 2198720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha